یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

برطرف كردن محدوديت ساپورت رم 4 گيگابايتي به بالا در ويندوزهاي 32 بيتي

مطمئنا امروزه اکثر افراد ترجیح می دهند تا به جای استفاده از ویندوز های Xp و Vista از ویندوز فوق العاده محبوب و عالی 7 (سون) که دارای دو نسخه ی 32 بیتی و 64 می باشد استفاده نمایند. اما شاید یکی از مشکلات کاربران این سیستم عامل استفاده ی محدود از حافظه ی Ram سیستم در نسخه ی 32 بیتی این ویندوز باشد که باعث می شود افراد نتوانند  از تمام حافظه ی رم خود استفاده نموده و بعضا در اجرای برنامه های سنگین خود که نیاز به حافظه ی موقت زیادی داشته دچار مشکل شوند. حال شاید با خود بگویید با استفاده از نسخه ی 64 بیتی به راحتی می توان این مشکل را نیز برطرف ساخت اما بعضا در صورت ارجینال بودن ویندوز یا نبود نسخه های کامل و بی نقص 64 بیتی سایر نرم افزارها این روش نیز مشکل را برطرف ننموده و شاید مشکلات دیگری را نیز ایجاد نمایید. اما اکنون باز هم گروه PCSEVEN به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن به راحتی می توانید از تمام حافظه ی Ram سیستم خود در نسخه های 32 بیتی ویندوز سون استفاده نمایید و مجبور به استفاده ی محدود و نهایتا 2 گیگابایت از رم خود نشوید. Windows 7 (32-bit) Patch to Support 4 GB or 8 GB RAM  که برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان توسط PCSEVEN در اختیار کاربران قرار گرفته است یک پچ کم حجم و مفید می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک ساده از تمام حافظه ی رم خود در نسخه های 32 بیتی ویندوز سون استفاده نموده و از سرعت سیستم خود لذت برید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 21:6 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

HippoEDIT v1.49.818 ویرایشگر حرفه ای کدهای مختلف

 

اگر کار شما برنامه نویسی است و یا گاهی اوقات مجبورید برخی از کدها را تغییر داده و یا جابه جا کنید ، در اختیار داشتن یک نرم افزار ویرایشگر کد نظیر HippoEDIT می تواند کمک بسیاری به شما کند . با استفاده از این نرم افزار حرفه ای اما کم حجم می توانید به سادگی زبان های برنامه نویسی محبوبی نظیر PHP, HTML, Perl, Java, Pascal, C/C++, XML, XSLT و بسیاری دیگر را در محیط کاربرپسندش ویرایش کرده و یا بنویسید . با قابلیت مولتی تب می توانید چندین ویرایشگر کد مختلف را در یک پنجره – نظیر مروگرهای نوین که امکان باز کردن چندین سایت در یک پنجره را می دهند – باز کرده و اقدام به انجام کارهای خود نمایید . به منظور آسان سازی کار کاربرها ، طراحان HippoEDIT بیش از ۳۰۰ کلید ترکیبی میانبر در نظر گرفته اند تا بتوانید به کار خود سرعت بخشیده و در زمانتان صرفه جویی کنید . همچنین این برنامه با در اختیار داشتن یک دیکشنری کامل syntax امکان پر کردن خودکار بسیاری از کدها را تنها با وارد کردن چند حرف اولیه در اختیارتان می گذارند و این یکی دیگر از دلایلی است که شما را در استفاده از HippoEDIT ترغیب می کند .

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

پاک سازی کامل تمامی ردپاها در ویندوز باTracks Eraser Pro 8.51

 

 

 

Tracks Eraser Pro نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 12:29 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

اولين چيزي كه به ذهن يك هكر حرفه اي، بعد از ورود به سيستم قرباني خود مي رسد .........

ايجاد يك راه ورود براي حمله دوباره است كه اين كار را با گذاشتن يك فايل جاسوسي و Backdoor‌ مي توان انجام داد . اما اگر سيستم قرباني داري يك آنتي ويروس به روز باشد ديگر نمي توان روي اين كار حساب باز كرد و راه ديگر ، پيدا كردن پسوردهاي سيستم براي حمله از مكانهاي ديگر است اما پيدا كردن همين پسوردها مشكل ديگري است كه به صورت دستي بسيار وقت گير است اما اين برنامه فقط در صورت رجيستر بودن تمام اين كارها با سرعتي باور نكردني  انجام مي دهد و تمام پسوردهاي سيستم را بيرون كشيده و در اختيار ما قرار مي دهد .

اين برنامه براي مديران شبكه هاي  بزرگ رايانه اي و يا كساني كه به علم هكري آشنا هستند بسيار مفيدتر از آن چيزي است كه به نظر مي آيد .

خوبي اين نرم افزار اين است كه در يوزر محدود شده نيز به راحتي كار مي كند.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

ابزاري جهت كشف پسورد اكانت هاي اينترنتي Windows

Dialup Password Recovery نرم افزاري فوق العاده جالب و كاربردي است كه قادر است پسورد هاي  همه Connection هاي ايجاد شده در ويندوز را  بازيابي كرده و در اختيار شما قرار دهد!
چنانچه پسورد خود را در يك كانكشن وارد كرده و ذخيره نموده ايد  و آن را به خاطر نداريد , ميتوانيد با استفاده از Dialup Password Recovery  رمز عبور خود را كشف كنيد.

اين نرم افزار كوچك با سيستم عامل هاي مختلف مايكروسافت از جمله Win-9x, Windows ME, Windows NT, Windows 2000 and Windows XP  سازگار بوده و قادر است پسوردهاي اكانت هاي ديگر حساب هاي ويندوز را نيز كشف نموده و در پايان همه آن ها را در يك فايل متني TXT ذخيره نمايد.
اين نرم افزار از محيط كاربري  ساده اي تشكيل شده و و كار كردن با آن بسيار ساده ميباشد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, :: 19:31 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

برنامه پیدا کردن پسورد یوزرهای ویندوز XP

XPC برنامه است که شما می توانید با آن پسورد یوزرهای مختلف در ویندوز XP را پیدا کنید. مثلا در ویندوز XP نام کاربری به نام Admin وجود دارد و شما از پاسورد آن را فراموش کرده اید و یا مال دیگران است ! می توانید با این برنامه پسورد آن یوزر را پیدا کنید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, :: 12:26 ::  نويسنده : behi1ty

دانلود نرم افزار Windows Loader 2.0.3

 

نرم افزار Windows Loader 2.0.3 جهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید.
Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Loader 2.0.3 :

    *  توانایی اجرا به صورت کاملا مجزا
    * قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان های ویندوز
    * دارای توابعی جهت نصب بدون دخالت کاربر
    * قابلیت استفاده برای فعال سازی اولیه
    * توانایی تشخیص خطاها و رفع آن ها هنگام نصب
    * پشتیبانی از پارتیشن های مخفی
    * تست شده بر روی انواع نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی
    * تست شده بر روی انواع نسخه های خانگی ، اداری ، سرور و…
    * فعال سازی ویندوز بدون استفاده از هسته ی آن (بدون نیاز به کرک کردن هسته)
    * فعال سازی بدون پردازش های اضافه

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:32 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

اگر فایل اجرایی برنامه ای که با زبان ویژوال بیسیک را دارید و می خواهید از کد آن مطلع شوید  این برنامه را خیلی راحت دانلود کنید و بعد خیلی راحت کد برنامه ای که می خواهید را ببینید(خواهش می کنم به عنوان یک برنامه نویس از این برنامه سوء استفاده نکنید و به عنوان یاد گیری بهره ببیرید.)

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 316
بازدید کل : 26931
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1